منتظران آقا(عج)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۱۴ تیر ۹۳، ۰۰:۰۹ - س
    سلام

کلاه گشاد سبز برسر فتنه گران

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۲ ق.ظ

چندسال پیش در همین دوران عده ای به خیابان ها ریختند و کشتند و آتش زدند و خیانت کردند. افرادی که به دستور عده ای قدرت طلب که شهوت قدرت و پست و مقام کورشان کرده بود و نام خودشان را اصلاح طلبگذاشته بودند پس از انتخابات پرشکوه سال 88 و شکست سنگین از مردم به منظور گرفتن انتقام از ملت به بهانه تقلب و مشروعیت نداشتند نظام دستور اغتشاش و شورش را صادر کردند.

عده ای از طرفدارانشان هم که از همه جا بی خبر بودند در دام قدرت طلبان افتادند و حس خود چگوارا پنداری به آنها دست داد و خود را قهرمان جنبش‌های انقلابی دانستند و به خیابان ها ریختند و تا توانستند به کشور خیانتکردند.

کلاه گشاد سبز بر سر فتنه گران

اما حالا در سال 93 در همان نظامی که می گفتند مشروعیت ندارد همان عده قدرت طلب در خیلی از پست ها و مقام های دولتی مشغول به کار شده اند و دیگر خبری از آن حرف های چند سال پیش نیست و انگار این وسططرفدارانشان باید قربانی شهوت قدرت آنها می شدند و عده ای  کشته ، عده ای زخمی و عده ای بازداشت.

بعضی ها هم در خانه های خود پاهایشان را روی هم گذاشته اند و سر وقت غذایشان را میل می کنند و این وسط کلاه گشاد بر سر کسانی رفت که خود را شیفته این افراد می دانستد. همان هایی که مدام فریاد می زدندرأی من را پس بدهید! البته شعار آنها درست بود اما مخاطبشان را شتباه گرفته بودند.

فته گران باید بدانند رأی شما را آنهایی باید پس بدهند که شمارا فریب داده اند و امروز در پست و مقام های دولتیهمان نظامی که می گفتند مشروعیت ندارد به ریش من و شما می خندند.


منبع:معبر سایبری فندرسک

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۱
سرباز گمنام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">