منتظران آقا(عج)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۱۴ تیر ۹۳، ۰۰:۰۹ - س
    سلام

کربلا...

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶ ق.ظ


چ?ست دلچسب تر?ن نعمت ا?ن شهر الله؟!

                                                 ?ک سحر

                                                            وقت اذان 

                                                                        صحن اباعبدالله...




هم?ن الآن خبر دادند ?ک? از اقوام داره م?ره کربلا...

خ?ل? هوا?? شدم...

آقا ک? قراره مارو بطلب?ن؟؟!!

?عن? م?شه ?ک بار د?گه هم ب?ام؟؟!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سه تا فا?ل مداح? گذاشتم

دوست داشت?د دانلود کن?د!

فا?ل اول

فا?ل دوم

فا?ل سوم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۶
سرباز گمنام

نظرات  (۱۱)

۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۱:۲۴ در انتظار ?ار
سلام عل?کم دوست عز?ز
خسته نباش?د . خدا قوت
پستتون عال? بود .
خ?ل? ممنون .

با مطلب {کم بودن مطالعه و کتابخوان? ؛ عامل? که قلب رهبر رو به درد آورد . . . !!!} در وبم بروزم و منتظر شما هستم .

حتماً از ا?ن مطلب استفاده کن?د و نظرتون رو به حق?ر بگ?د . خ?ل? ممنون / فعلا ?ا مهد?
http://torkaman.blogsky.com
۲۷ آذر ۹۲ ، ۲۱:۲۸ ب?ت العباس
تمام عشق ِ ما و عشق ِ تمام ِ ما ، همه در کـــربلاست...
۲۸ آذر ۹۲ ، ۰۶:۱۶ دست نوشته ها? سلطان احمد?
جشن شب ?لدا تبع?ت از سبک زندگ? ا?ران?ان باستان نه تبع?ت از مکتب اهل ب?ت ع
مراقب باش?م در پرونده ش?عه عل? ع درآستانه اربع?ن حس?ن? تبع?ت از ا?ران?ان باستان را ثبت نکنند

پاسخ:
پاسخ:
انشالله...
۲۸ آذر ۹۲ ، ۰۹:۵۳ بنده ? خدا
آقا... هم? حرفـها?م

دلتنگ?ـ? ـها?م
بغضها?م را ز?ر بغل زده ام
لحــظه شمار? م?کنم فقط ب?ـــا?م به پـــــابوس?...


هواخواه توام جانا و مـ?دانم که م?دانـ?.....
که هم ناد?ده م?ــــب?نـ? و هم ننوشته م?ـــخوانـ?....

پاسخ:
پاسخ: انشالله که هرچه زودتر حرم نص?ب همه ? عاشقا بشه...
۳۰ آذر ۹۲ ، ۰۷:۴۵ ?ک قدم تا خدا
سلام.
امشب شب ?لداست.شب? که ?ک دق?قه ب?شتر از شبا? د?گه هست و ا?ن ?ک دق?قه ب?شتر ا?ن شب رو م? کنه بلندتر?ن شب سال.و خ?ل? ها تو ا?ن شب مهمون? م? گ?رند.منم ?ه مهمون? گرفتم تو وبلاگم.م?زبان ا?ن مهمون? که من هستم.م?همانشم اگه منت بذار?د شما هست?د چ?ز? که برا پذ?را?? از شما خوبان اماده کردم سه متن و سه تا عکس هست.ام?دوارم مهمون? من رو قبول کن?.منتظرتم.
التماس دعا
?ا حق.
۳۰ آذر ۹۲ ، ۰۷:۴۷ ?ک قدم تا خدا
سلام.
امشب شب ?لداست.شب? که ?ک دق?قه ب?شتر از شبا? د?گه هست و ا?ن ?ک دق?قه ب?شتر ا?ن شب رو م? کنه بلندتر?ن شب سال.و خ?ل? ها تو ا?ن شب مهمون? م? گ?رند.منم ?ه مهمون? گرفتم تو وبلاگم.م?زبان ا?ن مهمون? که من هستم.م?همانشم اگه منت بذار?د شما هست?د چ?ز? که برا پذ?را?? از شما خوبان اماده کردم سه متن و سه تا عکس هست.ام?دوارم مهمون? من رو قبول کن?.منتظرتم.
التماس دعا
?ا حق.
سلام. وبلاگ ز?با?? دار?. با تبادل ل?نک موافق?؟ خبر بده. موفق باش?..

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون
موافقم...
?اعل?
۳۰ آذر ۹۲ ، ۱۵:۴۳ بنده ? خدا
گ?رم که ?لدا هم ب?ا?د


برف? هم ببارد ، سفره ا? هم چ?ده شود

انار? هم باشد و د?وان حافظ? هم

چه ?لدا??؟؟؟


چه برف?؟؟؟چه فال?؟؟؟

ب? تو ا?نجا همه شب ?لداست


همه شب سرد است

همه شب فال مرا م?گ?رد


?اد آشفته تو…

?اصاحب الزمان"عج"
۰۶ دی ۹۲ ، ۲۰:۰۷ خادم الشهدا(م?شداغ)
سلام همسنگر ولا??
خدا قوت...

به روزم...

?ا علـــــــــــــــ?
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۴۶ سرباز گمنام
سلامم وب عال? دار?د ؟؟بهم ?ر بزن?د اگه با تبادل ل?نک موافق بود?د بهم خبر بد?
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۳۹ دلتنگ کربلا
گو?ند جواب سلام واجب است
هر روز خود را باتو آغاز م?کنم
"صل? الله عل?ک ?ا اباعبدالله"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">