منتظران آقا(عج)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۱۴ تیر ۹۳، ۰۰:۰۹ - س
    سلام

قسمت چهارم و پنجم (شه?د احمد? روشن)

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰ ب.ظ

تو? کلاس همه قد کش?ده بودند، جز ما دونفر. چقدر وسط ح?اط مدرسه بسکتبال باز? کرد?م که قدمان بلند شود؛ نم? شد.

***

اول?ن سال? بود که روزه م? گرفت?م. مصطف? از کجا ?اد گرفته بود نماز شب بخواند ، نم? دانم، به من هم ?اد داد.قرار گذاشت?م نماز شب بخوان?م و برا? هم دعا کن?م. قبل از سحر? بلند م? شد?م، نماز شب م? خواند?م و آرزو م? کرد?م قد بکش?م. من برا? مصطف? دعا م? کردم و مصطف? برا? من.

***

مصطف? قد کش?د؛ ?ک سروگردن از همه ? ما بالاتر.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تابستان بود؛ سال سوم دب?رستان. سه شنبه صبح ها م? رفت?م مسجد مهد?ه همدان؛ ز?ارت عاشورا.فکر م? کرد?م هر کس ب?شتر اشک بر?زد، خوشبخت تر است. اگر ?ک روز کم گر?ه م? کرد?م، تا فردا از غصه دق م? کرد?م. مصطف? بعض? وقت ها م? گفت:"تو نم? ذار? من گر?ه ام بگ?ره ، ب?ا از هم جدا بش?ن?م."

م? رفت ?ک گوشه م? نشست و به قول مداح ها برا? خودش نمک? گر?ه م? کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۲
سرباز گمنام

نظرات  (۴)

۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۵:۲۵ ب? تو به سر نم?شود
بقول شه?د آو?ن?: آمدم نبود?د .. وعده ما بهشت ...
انشاالله

پاسخ:
پاسخ: قدم رنجه فرمود?د...
انشاالله

۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۳ بنده ? خدا
خوشا به سعادتشون...
ا?کاش ن?ت سال تحص?ل? جد?دمون خالص باشه و خدا ما رو مثل ا?ن شه?د عز?ز به آرزومون برسونه..اللهم ارزقنا توف?ق شهادت ف? سب?لک...

ممنون از دعوتتون..
سلام
کجا??؟
هست?؟
بااجازتون!!

دختره
بازم مخاد هو?تشو مخف? کنه

البته اگه راستشو بذاره...

همون? ک تووبش هس

پاسخ:
پاسخ:
سلام هستم

آره داره میسوزه ولی خاستم رفتنمو زودتراعلام کنم

چ? بش گفت? آخر?ن بار؟
سلام ممنون از لطفتون به نام قصه ? مروار?د و صدف......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">