منتظران آقا(عج)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۱۴ تیر ۹۳، ۰۰:۰۹ - س
    سلام

چقد به دن?ا وابسته ا?؟!!!

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱ ق.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۶
سرباز گمنام

نظرات  (۹)

۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۴۰ ?ک قدم تا خدا
سلام ا?ن پستت من رو ?اد ?ه جمله انداخت:همه ? ما ?ک جور عج?ب? ا?ن جهان رو جد? گرفت?م.
من هم?ن حوال? توام
شا?دکم? دورتر...
وتو درحوال? دلم
باورکن نزد?کتر!
روزت مبارک عز?زم
من خ?ل? وقته دلم م?خواد دن?اروجد? نگ?رم اما نم?ذارن اطراف?ان گاه? بارفتارشون حال ادمو بهم م?زنن انقدرکه فکرم?کن? همه چ?ز هم?ن دن?است....
پستت ب? نظ?ربود ممنونم گلم

پاسخ:
پاسخ: ممنون عز?زم!!
آره واقعا!متاسفانه ا?نروزها تقر?با همه به ا?ن درد دچار?م و ز?اد? وابسته ? دن?ا و دن?ا?? ها شد?م...
ا?شالله که خدا خودش کمکمون کنه!!!

۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۴۳ ?ک قدم تا خدا
سلام به تو دوست خوبم.
اول ?ه تشکر م? کنم از تو به خاطر ا?نکه تا الان من رو همراه? کرد?.امروز قسمت پا?ان? پست ش?طان رو گذاشتم. حتما ب?ا و نت?جه گ?ر?ت و برداشتت رو از تمام? ا?ن قسمت ها بهم بگو.منتظرتم.التماس دعا ?ا حق.
بازحالا فلان?اتو ب رخ من م?کش?؟؟!
ا!هم?ن خانم مهندس ک گفت? د?گه...

پاسخ:
پاسخ:
اون اس رو کس? برات فرستاده بود؟ حالا ک? هس؟!!
**** بسم الله الرحمن الرح?م ****
سلام
ابرو? کبودم چه به ابرو? تو رفته !!!
بفرما??د روضه حضرت رق?ه (س) با نوا? کربلا?? ابوالفضل هوش?ار?
منتظر حضور گرم و نظرات سازنده تون هست?م
**** منو جدا شدن از کو? تو خدا نکند ****
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۴۱ ?ک قدم تا خدا
سلام.م?شه چند دق?قه ب?ا?ن وبم و اول?ن پستم رو که ?ه جور نظر سنج?ه بخون?ن و نظر بد?ن اخه نظرتون برام مهمه . پس منتظرتونم.
التماس دعا ?ا حق.
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۳۳ عشق ?عن? ? پلاک
چ عکس??????????
سلام
آقا1جور?ه!1کم ترسناکه!
آقاد?گه!اصن چ? م?گه؟!!!
?ادمدار0درجه افتادم!!!آقابرش دار
مثه چ?زا?? که زردشت?ا م?خوندن!!!
اگ م?ترس? پ چرادوس دار?؟؟!!!!حالا واس چ? پرس?د?؟

پاسخ:
پاسخ: یهودی نیس؟
من بااین آهنگای این مدلی حالم دگرگون میشه اصن حس خوبی نسبت بهشون ندارم . یاد جنایت کاریای یهودیا میفتم. (و البته ب قول تو میترسم خیلییییی) ولی دوس دارم آهنگای این جوری رو..!
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۳۱ ?ک قدم تا خدا
سلام سلام سلام.خوب? دوست من؟
برا دعوت از تو دوست خوبم اومدم.ا?ندفعه با ?ه داستان بس?ار کوتاه و جذاب اپ شدم. داستان? به نام (وجود درد و رنج) اگه نخون? پش?مون م?ش?.باز هم مثل هم?شه ?ه چند دق?قه از وقتت رو و ?ه چند دق?قه از نگات رو بهم بده.
ب? صبرانه منتظرم تا اسم تو رو تو ل?ست نظراتم بب?نم.
التماس دعا.?ا حق.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">