منتظران آقا(عج)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۱۴ تیر ۹۳، ۰۰:۰۹ - س
    سلام

من چادر? ام...

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۳۰ ب.ظ

من "چادر?" ام چون به چادر مادرم عشق م? ورزم ...
من "چادر?" ام چون رو چادر خواهرانم غ?رت دارم ...
و
من "چادر?" ام چون هم?شه اشکم برا? چادر عمه ? مظلومه ? امام زمان عجل الله جار?ست ...
من "چادر?" ام چون چادر حجاب رو رو? چشمام کش?دم و فهم?ده ام که هر مخلوق? ارزش نگاه ندارد ...
و
به ???? دل?ل د?گر .... من "چادر?" ام ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۵
سرباز گمنام

نظرات  (۱۳)

سلام
مطلب ز?با?? بود....
استفاده کرد?م....
?ا زهرا(س)

پاسخ:
پاسخ:
سلام خداروشکر
على یارتون!
واقعا چادربه ادم امن?ت وارامش م?ده
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۱۴ ?ک قدم تا خدا
بس?ار ز?با و اموزنده.موفق باش?
سلام عز?ز
خوشحال م?شم ب وبم ب?ا?

منم عاشق چادرمم!

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنون که اومدى
۰۸ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۵۲ ?ک قدم تا خدا
سلام.خوب?؟
من اومدم باز هم برا? دعوت از شما دوست خوبم.
اپ ا?ندفعه ? من درباره ? ش?طان هست.همون? که باعث گناه من و تو م? شه.چون ?ه مقدار مطلبم ز?اد بود مجبور شدم که قسمت قسمتش کنم.تا شما دوست خوبم که م? ?ا? و مطلب رو م? خون? خسته نش?.الان فسمت اولش رو گذاشتم.حالا اگه م?شه افتخار بده و دعوتم رو قبول کن.
به ام?د د?دن اسمتون تو ل?ست نظرات.التماس دعا.?ا حق.

پاسخ:
پاسخ:
سلام ممنونم
شرمنده من مطالب قشنگتو مىخونم اما1مشکلى پىش اومده که نمىتونم برات نظر بذارم
منتظر پست هاى بعدىت هستم و امىدوارم ماجزو اون بنده هاى خالص باشىم!
ارزوبرجوانان عىب نىست!
مهربونم به روزم
ممنون که اومد? عز?زانشالله مشکلت ومشکلم حل بشه
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۰۴ ?ک قدم تا خدا
سلام به شما دوست عز?ز و بزرگوار.
قسمت سوم ش?طان رو در وبم قرار دادم.خوشحال م? شم ب?ا? و بخون? و نظر بد?.اگه دوقسمت قبل رو نخوند? حتما اول دو قسمت قبل رو بخون بعد ا?ن قسمت.التماس دعا ?ا حق.
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۲۹ ?ک قدم تا خدا
سلام دوست خوب من.قسمت چهارم ش?طان رو تو? وبم قرار دادم.افتخار بده و ب?ا بخون.اگه قسمت ها? قبل رو هم نخوند? حتما بخون.التماس دعا ?ا حق.
پاسخ:
پاسخ: سلام ممنون از دعوتتون. چشم ):
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۶ ?ک قدم تا خدا
دلخوش از ان?م که حج م? رو?م/
غافل از ان?م که کج م? رو?م/
کعبه به د?دار خدا م? رو?م/
او که هم?ن جاست کجا م? رو?م؟/
حج به خدا جز به دل پاک ن?ست/
شستن غم از دل خاک غمناک ن?ست/
د?ن که به تسب?ح و سر و ر?ش ن?ست/
صبح به صبح در پ? مکر و فر?ب/
شب همه شب ناله ? امن ?ج?ب/
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۵۰ ب? تو به سر نم?شود
تصو?ر..... ?ه حس خاص بهم داد

پاسخ:
پاسخ: ممنون که اومد?
بااجازه من ل?نکت کردم...
دوباره سلام
خ?ل? عال? بود خوشم اومد
اگه اچازه بد?ن کپ? کنم تو وبم
ممنون م?شم خبرم کن?د
?اعل?
سلام
ممنون
لطف بفرما??د با چه اسم? ل?نکتون کنم؟
?اعل?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">