منتظران آقا(عج)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۱۴ تیر ۹۳، ۰۰:۰۹ - س
    سلام

آقا ببخش?د! من م? تونم به خانومتون نگاه کنم؟

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۲۶ ب.ظ
http://s3.picofile.com/file/7667646555/negah_namahram.jpg

جوان خ?ل? آرام و مت?ن به مرد نزد?ک شد و با لحن? مؤدبانه گفت :
ببخش?د آقا! من م? تونم ?ه کم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟
 
مرد که اصلاً توقع چن?ن حرف? را نداشت و حساب? جا خورده بود، مثل آتشفشان از جا در رفت و م?ان بازار و جمع?ت، ?قه جوان را گرفت و عصبان?، طور? که رگ گردنش ب?رون زده بود، او را به د?وار کوفت و فر?اد زد : ”مرد?که عوض?! مگه خودت ناموس ندار?؟ … م? خور? تو و هفت جد و آبادت … خجالت نم? کش?؟ …”

جوان امّا، خ?ل? آرام، بدون ا?نکه از رفتار و فحش ها? مرد عصب? شود و عکس العمل? نشان دهد، همانطور مؤدبانه و مت?ن ادامه داد :
“خ?ل? عذر م? خوام! فکر نم? کردم ا?ن همه عصب? و غ?رت? بش?ن، د?دم همه بازار دارن بدون اجازه نگاه م?کنن و لذت م? برن، من گفتم حداقل از شما اجازه بگ?رم که نامرد? نکرده باشم … حالا هم ?قمو ول کن?ن، از خ?رش گذشتم!”
مرد خشکش زد … همانطور که ?قه جوان را گرفته بود، آب دهانش را قورت داد و ز?ر چشم? زنش را برانداز کرد …

+ حجاب امانت اله? است ، درامانت خداخ?انت نکن?م!
+ گلدختر، واقعا از چادر خاک? حضرت فاطمه(س) خجالت نم?کش?؟!؟
+به نظرتون حجاب حق الناسه ?ا حق الله؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۵
سرباز گمنام

نظرات  (۲)

افر?ن ئواقعا قشنگ بود وعم?ق ممنونم واسه اپ قشنگت جد? خ?ل? حال کردم

پاسخ:
پاسخ:
ممنون:)
هه.... بازم دم اون مرده گرم که واکنش نشون داد مردا? الان د?گه مرد ن?ستن اصلا... با اون ابروها و شلوار صورت?شون و آروغ روشن فکر?شون....
ببخش?دا

پاسخ:
پاسخ: خاهش میشه!ممنون از حضورت! ن گاهی لازمه بهشون اینجوری یه تلنگری بزنی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">