منتظران آقا(عج)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۱۴ تیر ۹۳، ۰۰:۰۹ - س
    سلام

گام? برا? ظهور...

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴ ق.ظ
باسلام به مهد? ?اور ها? عز?ز

ا?ن روزا هرکس? دل امام زمانشو به ?ه نحو? م?خواد بدست ب?اره.

راست? تو تاحالا واسه آقا چ? کارکرد?؟؟

چقد ما?ه گذاشت?؟

   از وقتت...

        ازذهنت...

         ازجونت...

    ازسرما?ه ات...

ازارزش ها? دن?ا?? ات گذشته ا?
برا? آقا?? که هردوشنبه وقت? پرونده ? تو رو م?ب?نه ، برا? تو گر?ه م? کنه وشرمنده از خدا? غفارش واسه تو طلب آمرزش م?کنه؟؟
برا? اون آقا??  که به خاطر من وتو تو غ?بته ؟
برا? اون آقا? غر?ب? که هنوز 313تا?ارواقع? نداره؟

+من ا?ن پستو گذاشتم تا هرک? دوس داره واسه شاد? دل آقا? مهربونش قدم? برداره.

هم?ن جا با خودش و امام زمان عهدکنه تا چهل روز هرکارخ?ر? که ازش برم?اد واسه آقا انجام بده.

+من خودم تو ا?ن 40روزبه 5فق?ر کمک م?کنم

تو هم مهد? ?اور عز?ز اگه دوس دار ? واسه آقات قدم? برداشته باش? م?تون? تو? ا?ن طرح شرکت کن? و تو نظرات بگ?.

?اعل?.

          

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۶
سرباز گمنام

نظرات  (۶)

من که خودم واسه اقا ه?چ کار? نکردم اما ازته قلبم همه اونا?? رو که بهم بد? کردن وم?کنندروبخش?دم فقط به خاطراقام.اللهم عجل لول?ک الفرج
من ل?نکت کردم اگه بتونم هم?شه هم م?ام

پاسخ:
پاسخ: ممنون ار ا?نکه اومد?!!!!
بااجازه منم ل?نکت م?کنم!

۱۷ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۶ ?ک قدم تا خدا
سلام.من ه?چ کار? نکردم.الانم نم? دونم با?د چ?کار کنم.با?د فکر کنم.اما حتما ?ه کار? برا اقا م? کنم.

پاسخ:
پاسخ: سلام ممنون که اومد?د!
ا?شالله که هممون بتون?م کار? رو انجام بد?م که آقا ازمون راض? باشن...
بااجازه من ل?نکتون م?کنم:)
ع?دتون هم مبارک!!!
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۲ ?ک قدم تا خدا
سلام.منم ل?نکتون کردم.

پاسخ:
پاسخ: سلام
ممنون
ا? کاش دلامون باور م?کرد که عاشق? هست که هم?شه منتظرمونه..ول?
ح?ف ا?ن عاشق دلشکسته که دلش خونه اون وقت ماتوا?ن دن?ا? کث?ف بدون ?ادش زندگ? م?کن?م.....
اللهم عجل لول?ک الفرج.
ممنون ازبازد?دتون

پاسخ:
پاسخ: آم?ن...
از شما هم ممنون


۲۱ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۹ ?ک قدم تا خدا
سلام به همه ? شما دوستان.
?ه جا?? ?ه متن? خوندم که خوشم اومد متنش ا?ن بود:
دلم بچگ? م? خواهد!جلو? کدام مغازه پا بکوبم تا برا?م ارامش بخرند؟
حالا اومدم دعوتتون کنم به وبلاگم به صرف ?ه فنجون ارامش. خودم تو ا?ن وبلاگ احساس ارامش م? کنم چون قبل از ا?نکه متن? رو انتخاب کنم برا? اپ کردن از خدا م? خوام کار? کنه تا بهتر?ن رو انتخاب کنم.تا همه با خوندنش ?ه ارامش? ته وجودشون احساس کنند.شا?د ?ه جاها?? از عواقب گناهان گفتم اما اونم وقت? ادم م? خونه و تصم?م م? گ?ره کار? کنه که به اون عواقب دچار نشه خودش ?ه جور ارامشه.
ب?شتر وقتت رو نم? گ?رم.م?رم و منتظر م?مونم تا ب?ا? و پست جد?دم رو که با عنوان "افسوس خوردن مردگان" هست رو بخون? و نظر بد?.از هم?ن الان ممنونم از حضورت.و از وقت? که برا خوندن وبلاگم م? ذار?.التماس دعا.?ا حق.
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۲ ?ک قدم تا خدا
عشق ?عن? اشک توبه در قنوت

خواندنش با نام غفار الذنوب

عشق ?عن? چشمها هم در رکوع

شرمگ?ن از نام ستار الع?وب

عشق ?عن? سر سجود و دل سجود

ذکر ?ا رب ?ا رب از عمق وجود . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">